top of page

נשים

נשים הן נשים, ועצמתנו היא אינה מוטלת בספק!

עוד מתקופת התנ"ך, המלכה אסתר גאלה את עם ישראל מידיו של המן הרשע ועד היום חוגגים את פורים בזכותה.

בחטא העגל במצרים, הנשים לא השתתפו ולכן לא לקחו חלק בחטא, עם ישראל לא נענש בגלל נשותיו, אלא משום שחלק גדול מהגברים לא היה ממושמע והחליטו, לקחת את החוק לידיים.

דבורה הנביאה, מאדאם קירי, גם חנה סנש ועוד רבות ואיכותיות, היו למעשה חלוצות, נשים משפיעות בזכות עצמן ולא בזכות טובות, או חסד, אלא בזכות היותן מחוברות לעוצמתן הנשית בצורה מדויקת.

אני מאמינה שכל אחת מאתנו, יכולה ואף חייבת לראות את עצמה כמנהיגה או לפחות מובילה בתחומה.


עשרה קבין של חוכמה ירדו אל העולם, ותשעה מהם לאישה.

יש לנו יכולות מנטאליות, רגשיות ורוחניות גבוהות יותר משל הגברים, ולא בכדי.


יש סיבות מצויינות להבדלים בין נשים לגברים, לרבות הישרדות המין האנושי, והיכולת שלנו "לשכפל" את התפוקה שלנו כשאנחנו עובדים בצוות.


גם תפקיד האישה כאמא שייך להבדלים הללו: האינטליגנציה הרגשית הגבוהה של האישה מאפשרת לה לזהות ולהבדיל בין מצבי מצוקה שונים, הקול הנשי הגבוה הוא הקול הברור ביותר שתינוק שומע ויודע לזהות, וזה גם הקול שירגיע אותו הכי מהר.


יותר מזה? - קבלי!

נשים מסוגלות להשתלט על יותר משימות מגברים בזמן קצר יותר. מחקרים העלו את הסבירות שזה פשוט "כשרון מולד" גנטי, שמטרתו להקל על האישה לצאת ולהכנס לריכוז בקלות יחסית, על מנת שתוכל "לזגזג" בין המשימות השונות וגידול הילדים.


אנחנו "מכונה" מופלאה של הכלה ורגשות, בינה ואינטליגנציה, שמסוגלת לתפקד בתנאי לחץ ועדיין לשמור על עדינות ורכות (טוב, לא כל הזמן..)


קומי וחייכי חיוך גדול מול המראה, תשמחי שאת אישה, שיש לך כל כך הרבה כלים, ושאת כל כך מוכשרת.

תאמיני בזה. כל השאר יגיע בעקבות זה.




31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page